czwartek, 12 maja 2011

Firefox 4 - migający pasek adresu - dwa monitory

Po aktualizacji Firefoxa do wersji 4 zauważyłem że jeśli działa on na drugim monitorze to pasek adresu (i inne pola na których wyświetlają się podpowiedzi podczas wpisywania) migają i znikają. Po przeciągnięciu przeglądarki na pierwszy monitor jest OK. Okazuje się, że w nowej wersji jest opcja pozwalająca na używanie akceleracji sprzętowej w przeglądarce, która jest domyślnie włączona, a przy dwóch monitorach nie działa poprawnie. Aby ją wyłączyć wchodzimy w do menu (menu jest teraz w lewym górnym rogu i nazywa się Firefox), następnie najeżdżamy "opcje", a potem znowu "opcje" i w zakładce "zaawansowane" mamy podzakładkę "ogólne", gdzie odznaczamy pole: "Korzystaj z akceleracji sprzętowej, kiedy jest dostępna". Problem znika i można dalej pracować :)



ps. najpierw wypisałem te kroki tak dokładnie żeby się wyżyć, bo byłem poirytowany, że menu jest w lewym górnym rogu, a do tego pole "opcje" jako pozycja submenu w menu "opcje" jest bez sensu, ale potem odkryłem, że te pierwsze "opcje" też można kliknąć, pomimo że mają submenu - jakąś nową kontrolkę chyba wymyślili od czasu jak an studiach używało się delphi ;]

1 komentarz:

  1. Witajcie.Ja mam ten problem na wszystkich przeglądarkach jest to uciążliwe ponieważ w czasie pisania zjada litery a najgorsze to jest w momencie wpisywania haseł.Mam migające ramki.Jeśli ktoś może mi coś poradzić to bardzo proszę

    OdpowiedzUsuń

Masz uwagę, sugestię, albo po prostu ochotę - zostaw komentarz