wtorek, 21 września 2010

Magento i platnosci.pl brak kosztu wysyłki

Napotkałem niemiły błąd w sklepie opartym na magento związany z modułem platnosci.pl. Polega on na tym, że przy zamówieniu produktu i próbie zapłacenia za pomocą platnosci.pl do ceny nie jest doliczany koszt wysyłki. Wynika to z błędu w module płatności (wersja 1.1).
Aby się go pozbyć należy w pliku: /app/code/local/Mage/Platnosci/Model/Payment.php
zmienić linię nr: zmienić na: i już :) Rozwiązanie nie jest mojego autorstwa - leży sobie tutaj schowane jako uwaga do modułu dodana przez "Janka".

3 komentarze:

  1. Hej,

    A masz moze pomysl, co zrobic z takim bledem?

    2010-10-25T03:38:19+00:00 ERR (3): Notice: iconv_substr() [function.iconv-substr]: Detected an illegal character in input string in /app/code/core/Mage/Core/Helper/String.php on line 98

    2010-10-25T04:32:24+00:00 ERR (3): Notice: Undefined offset: 25 in /app/code/local/Mage/Platnosci/Block/Form.php on line 46

    Ten drugi pojawia sie pare razy wczesniej i po (nie wklejalem, zeby nie zasmiecac). Rezultat jest taki, ze po zlozeniu zamowienia probuje przekierowac do Platnosci ("nastapi przekierowanie.."), ale wraca do Magneto na strone bledu i nie ma szans, zeby zaplacic, czyt. modul nie dziala. :(

    Chcialem zainstalowac STO-platnosci, ale Magento Connect wywala blad.

    OdpowiedzUsuń
  2. BTW. Uzywam Magento 1.4.1.1 i oczywiscie nie recze, ze powyzsze bledy sa przyczyna (ale ustawione mam na pewno wszystko jak trzeba, chyba ze protected payment to byl zly wybor po stronie platnosci.pl), tak mi tylko wywala system.log.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja także używam Magento 1.4.1.1 za to mam inny błąd, który już nie jest domyślnie pokazywany. Mianowicie skrypt nie "łapie" mi kwoty zamówienia, czyli $amount = 0, więc za każdym razem zamówienie zostaje anulowane, a klient powiadomiony, że zostało przyjęte o.O.
    Zastosowałem poprawki wg. "Janka" ale nic one nie zmieniły :/.

    OdpowiedzUsuń

Masz uwagę, sugestię, albo po prostu ochotę - zostaw komentarz