czwartek, 15 kwietnia 2010

NISKA POZYCJA W WP

Dawno, dawno temu moje nieliczne i średnio wykonane strony www zajmowały dobre pozycje w wyszukiwarce WP - zwykle wyższe niż w google. Mówiąc bardzo na oko ze 2 lata temu się to zmieniło i praktycznie nie miały żadnej istotnej pozycji.
W sumie olewałem ten temat, bo z WP nie ma za wiele wejść, a na jakieś szczególne zajmowanie się pozycjonowaniem nie mam czasu, ale nie dawno zupełnie przypadkowo natrafiłem na rozwiązanie problemu:
WP ma swój katalog: katalog.wp.pl i najistotniejszą rzeczą ważącą na pozycji naszej strony jest to, czy jesteśmy do niego dopisani. Dlaczego? bo wpis kosztuje 9zł?
Wszystko jedno - moja skromna stronka jakiś tydzień po dodaniu do katalogu (może z lekkim okładem) z jakiejś dalekiej otchłani wskoczyła na 1 miejsce na frazę: programista freelancer

Na kilka innych fraz ze słowami PHP i programista też jest dobrze, a w dodatku pokazał się różowy znaczek "nowa", który jeszcze bardziej ją wyróżnia. Opis wzięty jest z katalogu, więc mamy nad nim pełną kontrolę - i to wszystko za 9zł, w dodatku płatne SMS ;]
Nic tylko oferować klientom pozycjonowanie w WP za kilka stów/miesiąc ;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz uwagę, sugestię, albo po prostu ochotę - zostaw komentarz